remote controller saga
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

B&R دو مورد اضافه شده به خانواده Power Panel HMI خود - ترمینال های Power Panel سری T و کنترل کننده های Power Panel سری C - هر دو دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

ترمینال Power Panel T30 دارای یک مرورگر تعبیه شده ، سازگار با وب است و می تواند به عنوان سرویس گیرنده VNC استفاده شود. سری ترمینال با چهار اندازه نمایشگر TFT از 4.3 "تا 10.1" ارائه می شود و دارای دو رابط اترنت ، دو پورت USB و طیف وسیعی از گزینه های پیکربندی DOP-W157B است.

کنترلر Power Panel C70 به پردازنده Intel Atom 333 مگاهرتز ، DDRAM 256 مگابایت ، FRAM 16 کیلوبایت و حافظه فلش EEPROM 2 گیگابایتی مجهز است. C70 یک صفحه لمسی داخلی را در اختیار شما قرار می دهد و در سه اندازه نمایشگر از 5.7 "تا 10.1" ارائه می شود. Power Panel C70 علاوه بر دستیابی به چرخه هایی به کمتر از 1 میلی ثانیه ، از POWERLINK و Ethernet استاندارد ، فناوری 2x USB 2.0 و X2X Link و همچنین اتصالات اختیاری RS232 ، RS485 و CAN برخوردار است.

از آنجا که این دو سری جدید دیسک سخت ، پنکه یا باتری ندارند ، کاملاً بدون تعمیر و نگهداری هستند. قسمت جلوی پنل همچنین از حفاظت IP65 نیز برخوردار است که این سیستم ها را برای کاربردهای بهداشتی مناسب می کند.

پانل های SIMATIC HMI Basic شرکت زیمنس برای کاربردهای اساسی مختلف مناسب هستند. آنها نه تنها نظارت جامع بلکه کنترل کاربر پسند نصب و ماشین آلات را نیز مجاز می دانند. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت بلکه در هزینه ها می شود. پانل های SIMATIC HMI Basic در اندازه های مختلف نمایشگر و با عملکرد لمسی یا کلید در دسترس هستند. توابع نرم افزاری یکپارچه مانند ورود به سیستم هشدار ، مدیریت دستور العمل و توابع روند قانع کننده هستند.

پانل های اساسی SIMATIC HMI: دو نسل با مزایای متفاوت

دو نسل مختلف پانل های اساسی SIMATIC HMI وجود دارد. هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

پانل های پایه SIMATIC HMI از نسل اول نه تنها با هندلینگ آسان بلکه با کیفیت و عملکرد اثبات شده نیز متقاعد می شوند. این پانل ها بیش از هر چیز برای کارهای تجسمی پیچیده تر ، حتی در صورت محدودیت مکان ، مناسب هستند. در مواردی که فضا در سطح بالایی قرار دارد ، دستگاه KP300 Basic mono PN با صفحه نمایش 

ریموت کنترل ساگا با وضوح بالا و عملکرد کلید یک راه حل خوب است. پروژه های ایجاد شده در این پانل ها امکان انتقال سازگار به بالا به پانل های راحتی HMI را فراهم می کنند.

پانل های پایه SIMATIC HMI نسل دوم با عملکردهای کامل HMI و کیفیت بهینه فرآیند در انتظار هستند. صفحه نمایش رنگی قابل تنظیم با وضوح بالا با ارائه 65000 رنگ و رابط کاربری جدید حتی کاربرپسندتر بودن را تضمین می کند. پیکربندی با استفاده از نرم افزار مهندسی SIMATIC WinCC (پورتال TIA) به دستیابی به قابلیت استفاده عالی کمک می کند. حتی اگر در دستگاه های دیگر تغییری ایجاد شود ، پروژه های ایجاد شده برای یک صفحه اصلی از بین نخواهند رفت زیرا به راحتی قابل انتقال هستند.
در میان پانل های نسل 2 ، پانل KTP700 Basic PN به ویژه برای نیازهای پیچیده مناسب است.

پانل های اساسی SIMATIC HMI نسل 1 و 2 در Automation24

Automation24 پانل های SIMATIC HMI Basic از نسل اول و SIMATIC HMI Basic پانل های نسل 2 را ارائه می دهد. از پنل های هر دو نسل می توان در محیط های PROFINET استفاده کرد. یک مکمل به خصوص خوب SIMATIC HMI Basic Panels کنترل کننده SIMATIC S7-1200 است زیرا می توان آنها را با نرم افزار مهندسی SIMATIC STEP 7 Basic در پورتال TIA پیکربندی کرد.





:: برچسب‌ها: اچ ام ای,خرید و فروش اچ ام ای ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: